Lohe valimine - XR / Pace / Nexus

Video transcript
Pärast PACE Pro ilmumist teadsin, et sellel kujul on tohutu potentsiaal.
Seega olen ülimalt põnevil, et saan teiega jagada
täna minu arusaamad CORE Kiteboardingu täiesti uuest lohest. PACE

Mis see PACE siis üldse on? Milleks on PACE?
See on loodud suureks õhuks, lohesurfiringideks ja
sportlik twintipiga sõitmine, aga see pole ainult proffidele.
See pakub jõudlust laiale sõitjate ringile,
olenemata sellest, kas sa edened oma hüpetega või süvened lohesilmustesse.
Lisaks üllatab sind isegi selle väledus.
ja triivi, mida see lohe teie surfilauale ja floalile tekitab.
CORE’i valikus täidab PACE magusa koha
XR-i ja Nexuse vahel.
Mõtle sellele nii. XR on sinu kõigi aegade tipptasemel masin.
Nexus on sinu universaalne ja hämmastava lainega
võimete ja PACE poolest annab see teile aimu mõlemast
pakitud mängulisse ja reageerimisvõimelisse pakendisse, mis
suurendab teie vajadustele vastavat tõste- ja rippumisaega.

Kuidas Pace sõidab? Kuidas see siis sõidab?
Alustame bigair’ist ja silmustest.
PACEhüppeid on lihtne ajastada, kuna saate
roolige seda kontrollitud õhkutõusmiseks aeglaselt üles ja kui te tõmbate
Kangi allapoole vajutades tõstab see sind sujuva ja järjepideva tõmbega üles.
Minimaalse koormuse saavutamiseks võite hoida silmuseid väikeste ja tihedatena.
ettepoole tõmbamine, ideaalne, kui sa alles kasvatad enesekindlust.
või juhtida seda madalamale suurema võimsuse ja parema lohenurga abil.
Pärast tsüklit taastub see kiiresti ja
ootab teie kopteriringi ilma liiga kõrgele pea kohale kihutamata.
Vabalt sõites naudid tõesti kiiret pööramist ja reageerimisvõimet.
Kui tuled XR-ist, tundub PACE kiirem.
läbi tuuleakna tihedamate aasadega, mis annab sulle mängulisema sõidu.
Kerge, kolme tugijala disain võimaldab sellel lennata
hästi nõrgema tuulega ja triivib lainetel mõnusalt.
Kokkuvõttes on see üllatavalt hea
Universaalne ratsutaja, mis sobib umbes 80%-le sõitjatest.

Räägime ehitusest ja tehnoloogiast võrdluses – Ehitus ja tehnoloogia
Pace Pro ja tavalise PACE puhul on omadused
tagasi kallutatud kuju, kitsamad tipud ja sügavam keskprofiil.
See aitab vee taaskäivitamisel, madal
lõppvõimsust ja pakuvad sujuvamat tõstet
hüpped ja maandumised, ideaalne ratsutajatele
oma hüpete ja lohesilmuste edenemist.
Valjaste süsteem on endiselt kõrge jõudlusega
fikseeritud 14-punktiline disain tektaaniumjoontega,
aga see on häälestatud kergema roolimise ja pidamisjõudude jaoks.
Fikseeritud valjad annavad otsesemat tagasisidet
läbi lati järkjärgulise pingega, samal ajal seljajooni koormates.
See aitab sul tehniliste liigutuste ajal täpselt tunda, kus lohe asub.
Lennuki kere on valmistatud CORE’i tõestatud Coretexi ja Exotexi materjalidest.
Paksem esiserv koos sügavama kupliga
profiil suurendab tõstejõudu ja hoiab lohe sügavamal
tuuleaknas, valmis jõudu andma, kui sa kangi alla tõmbad.
Tiivaotsi on täiustatud ka täiendavate segmentidega
lisajäikuse tagamiseks, täiendades Exotexi juhtivat
serv. Ja tänu kolme tugipostiga raamile tundub lohe kerge, väle ja mänguline.
Liigume üksteisele vastu

Pace vs XR ja Nexus
CORE Kiteboardingu universaalsed pluss-lohed.
Rippumisaja ja tõstejõu osas on XR
võtab endiselt avatud kujuga krooni.
PACE tuleb sisse napilt teisel kohal.
Kus nexus pakub kõige vähem
riputusaeg avatud C-kuju tõttu.
agility, seal särabki nexus
sest see juhib keskpunkti ümber pöörates ülikiiresti.
PACE on samuti kiire, aga pöörab
rohkem otsa ümber, mis teeb neli veidi vähem väledust.
Sellegipoolest on see enamat kui XR, mis
on oma viiest tugipostist, disainist ja avatud kujust tulenevalt kolmest kõige aeglasem.
Siin on üllatus.
PACE on tegelikult kolmest kõige kergem.
Neile järgneb tihedalt Nexus, kuna mõlemad on kolmeharulised lohed.
XR on oma viie vedrustusega konstruktsiooni tõttu märkimisväärselt raskem.
Rõhu osas on XR
suurendab kõrgeimaid latirõhke, eriti kui tuule mõju suureneb.
PACE tagab mõõduka lati rõhu ja
Nexusel on kolmest kõige kergem bar-rõhk
Mitmekülgsuse seisukohast on kõige kohanemisvõimelisemad PACE ja seos.
Nexus on universaalne lohe, millel on
natuke rohkem lainefookus.
Kus PACE on universaalne lohe, millel on rohkem

Twintip, Bigair ja Freeride Focus.
XR on ilmselt kõige vähem kohanemisvõimeline neist
kolm lohed tänu oma raskemale viiest tugipostist koosnevale raamile,
mis on loodud twintipiga sõitmiseks lihtsalt võimsust suurendama.
Kui peaksin iga lohe sobitama teatud tüüpi sõitjaga, siis teeksin seda järgmiselt.
XR on ideaalne lohe selleks
rattur, kes veedab suurema osa ajast kaheharulisel paadisil.
tahab omada CORE rivistuses kõrgeimat hüppelohedat
ja seab jõu ja rippumisaja esikohale agilityst.
PACE on ideaalne neile, kes veedavad suurema osa ajast
nende aeg kahe otsaga lennukil, näiteks 70% või
rohkem ja otsivad kiiret ja väledat lohed
väga mängulise juhitavuse, suurte tõukejõudega ja
massiivsete lohesilmuste potentsiaal.
Nexus sobib kõige paremini sõitjatele, kes
seavad esikohale lainetega toimetuleku, aga tahavad siiski lohed, mis kahe otsaga ka ilmas vastu peab.
Kuigi see ei paku nii palju tõste- ega rippumisaega
nagu teine, kompenseerib see sujuvate silmustega,
suurepärane triiv ja tõeline mitmekülgsus lainetes.

Võrdleme PACEt ja PACE pro’d PACE vs Pace PRO
mõlemad on tipptasemel võistlustasemel lohed.
Zara Hoogenraad sõitis tegelikult
PACE Lords of Trami viimases numbris.
Üks põhjus,
PACE on etteaimatavam ja andestavam,
mis pole paha, kui oled näinud, millistes oludes nad sõitsid.
Sa märkad vahet tõesti maandumisplatsidel.
PACE kipub sinust rohkem üle olema, pakkudes
tõstmiseks isegi ilma helisilmuseta, nii et see laseb teid õrnalt alla.
Teisest küljest kipub profiversioon
et sinu selja taha väga kiiresti tulistada ja kui sa oled
Kui sa ei juhi aktiivselt lohe, siis riskid sa sellega.
raske maandumine või õnnetus.
See võib sind üllatada, aga tavapärane PACE
tegelikult on tal parem ooteaeg kui profil.
See on tingitud selle paksemast esiservast ja sügavamast
varikatus, mis tekitab rohkem tõstejõudu.
Professionaal kasutab Aluula ja õhemat ainet
esiserv, mis muudab selle jäigemaks ja kiiremaks.
See on eriti märgatav tsüklites, kus see
klõpsab tagasi 12-ni, väga kiiresti, valmis sind kinni püüdma.
See on ideaalne enesekindlatele lohesurfajatele
tahan madalalt loopida ja ikkagi maanduda.
Kui me vaatame kaalu, siis üheksa meetrit
Pace Pro on umbes 220 grammi kergem kui
tavaline versioon, mis moodustab umbes 10% selle kogukaalust.
See ei kõla just palju, aga sa tunned end tõesti hästi
see lohe käreduses ja väleduses.
See jõudluse kasv kaasneb
väike hinnasilt, umbes 50% tõus.

Nüüd räägime kergest tuulest.
Võiks arvata, et siin domineerib profiversioon, aga see pole nii lihtne.
Jah, pro versioon jääb alles
taevas kauem, kui tuul hakkab kergema õhusõiduki kere tõttu vaibuma.
Kuid selle tekitamiseks on vaja ka rohkem ilmseid tuuli
võimsus tänu õhukesele esiservale ja disainile.
Tavaline PACE tõmbab tegelikult kõvemini
nõrgema tuule korral oma paksema esiservaga.
Ja seetõttu on see parem valik, kui sa oled
kerge tuulega kaheharulisel purjelaual sõitmine, kus edasiliikumiseks on vaja jõudu.
Fooliumil aga nii palju vaja ei lähe.
jõudu ja seetõttu ütleksin, et fooliumil
Kergemal pro versioonil on eelis.
Millist versiooni peaksite siis valima?
Enamiku sõitjate jaoks ütleksin, et tavaline PACE on parem valik.
See on kasutajasõbralikum ja see on edasimineku peamine koostisosa.
Kui teed pidevalt üle 10 meetri kõrgusel ringi, siis tahad
kiireim taastumine, mida lohe pakkuda saab ja armastada
see ülimalt särtsakas tunne, siis on profiversioon ilmselt rohkem sinu stiilile.
Kas ma lisaksin selle lohe oma nooletuppa?
Absoluutselt.
Ma armastan seda lohed ja see sobib minu sõidustiiliga ideaalselt
stiilne, seega sõidan sellega sel hooajal kindlasti rohkem.
See toob meid viimase väga olulise märkuseni.
Oluline teade
PACEt tuleks mõõta ainult 4-ribalise anduriga.
Ära võta seda välja anduri 3 ega anduri 2 pealt.
kuna elektriliinide pikkuse erinevus ei ole piisav
lohe ohutult välja lipuga minema ajada.
Seda seetõttu, et me läksime üle rihmarattaga valjaste süsteemilt fikseeritud valjaste süsteemile.
Mina isiklikult sõidan Pace’iga a
4-ribaline andur 22-meetriste liinidega
ja kõrge Y-jaotus.
See on ideaalne seadistus väga mängulise sõidustiili jaoks.
Proovisin ka lowV seadistust, aga see mind eriti ei vaimustanud.
Lohe muutub pöördes aeglaseks, tunneb
natuke aeglane ja ainus põhjus, miks sa võid seda teha tahta
on mõeldud konksuta ratsutamiseks.
või kui sõidad 18-meetristel liinidel
ja võimalik, et 20-meetrised jooned.
Ja see ongi kõik arvustusvideo jaoks
PACE CORE lohesurfingust.
Kui teil on lisaküsimusi, millele ma ei vastanud
Selle video puhul jätke julgelt kommentaar ja ma vastan neile parimal võimalikul viisil.
Nagu ikka, ütleksin, et vajutage meeldimisnuppu, kui
Sulle meeldis video, telli kanal, et mitte teistest ilma jääda, ja näeme järgmises.
Terviseks.

PS! Selle tõlke pusis kokku AI – andke talle andeks, ta alles õpib eesti keelt. Kui midagi kõlab nagu saunajutt peale kolme õlut – kirjuta meile!

Core Kiteboarding Eesti
Surflink OÜ
2022